Fer-se soci del Club

Compra d’accions de La Serreta Tennis Club

Tot aquells que estiguin interessats en gaudir de la pràctica de l’esport, i disposar d’accés ilimitat a totes les instal·lacions del club, i els seus serveis, tindran que adquirir una acció directament al Club o bé a  un soci existent.

Actualment La Serreta Tennis Club, disposa d’un nombre limitat d’accions que posa a la venda per un import de : 1.000 €.

Quota mensual

Per formar part del Club és necessari adquirir l’acció i satisfer la quota mensual per al manteniment i millora de les instal·lacions de : 37 €.

El no satisfer de forma periòdica l’import d’aquesta quota implicarà la pèrdua de titularitat de l’acció.

Ofertes i preus especials

Per a determinats col·lectius el Club ofereix preus especials en el preu d’adquisició de les accions, actualment disposem de les següents :

Majors de 60 anys 150 €

Formulari de contacte

Si estàs interessat en adquirir una acció o en rebre mes informació omple el següent formulari :